Liedermacher - Songwriter - Liedermaching Foren-Übersicht
Liedermacher - Songwriter - Liedermaching Foren-Übersicht Liedermacher - Songwriter - Liedermaching
Portal  Portal   FAQ  FAQ   Suchen  Suchen   Mitgliederliste  Mitgliederliste   Benutzergruppen  Benutzergruppen
Registrieren  ::  Login Einloggen, um private Nachrichten zu lesen



 
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Liedermacher - Songwriter - Liedermaching Foren-Übersicht -> Götz Widmann (ex Joint Venture)
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
quague



Anmeldedatum: 25.01.2022
Beiträge: 7

BeitragVerfasst am: 25.01.2022 04:07    Titel: Antworten mit Zitat

Det fanns en tid då Dam/Herr UGG Stövlar var omhuldade varor. I början av 2000-talet var de modemotsvarigheterna till Beanie Babies eller Tickle Me Elmo när det gällde fanatisk efterföljare och rekordstora försäljningspriser. Före designern Crocs och FitFlops som ansågs "cool" idag, var Uggs både den mest eftertraktade och mycket hånade skon som fanns under mina tidiga gymnasieår. Jag minns att jag såg paparazzibilder före TMZ av Kate Hudson och Kate Moss som bar dem, den förra med en boho-klänning och den senare med jeans. Det var ett av de ögonblick du säger till dig själv, "Det finns absolut ingen logisk anledning till varför jag älskar och behöver dessa, men jag gör det, jag gör det verkligen."



När jag gick genom en järnvägsstation en morgon slås jag av några enorma, färgglada affischer för den senaste UGG Stövlar kampanjen (chockerande underrubriken: "Ugglife"); det är Slick Woods som ammar sin bebis och Ama Elsesser som vaggar sin syster Paloma. Jag går online och ser de andra stjärnorna i deras annonskampanj: Luka Sabbat och hans pappa, Kim Gordon och dottern Coco tillsammans. De är snygga och välskjutna.

I slutet av 2000-talet var UGG Stövlar Lägsta Priset guldålder i full gång, sporrat av den växande populariteten för australiensiska produkter (Uggs tillverkas i Kina, men tillverkade av australiskt fårskinn och kopplade till landets livsstil) och en kändis som inkluderade Kate Moss , Sarah Jessica Parker och Stella McCartney. År 2010 var Deckers aktie upp 2400 procent sedan företaget först tillkännagav sin plan att köpa Ugg, redan 1995, till stor del driven av framgången med märkets fårskinnsstövlar.

Jag lägger märke till herrskorna. UGG Stövlar Billigt Online De ser inte ut som gamla säckar; i själva verket ser de inte ut som de traditionella Uggs. Så framgångssagan bakom Uggs för män är att göra skor som inte alls ser ut som Uggs. Trots att de kallades "den manliga versionen av den klassiska Ugg" av marknadschefen Ian Stewart, ser deras mest populära herrsko, Neumel, mer ut som en tjock ökenkänga. Han säger att de har riktat in sig på hiphop- och idrottssamhällen, så de har förändrat föreningen med yogabyxor för alltid.

O'Donnell medger att varumärket är "i det tidiga stadiet" av att konvertera män till Köp UGG Stövlar. Målen inkluderar att övertala fler influencers att lägga upp bilder på sig själva bära skorna på sociala medier eller att ge sig ut i offentliga strategiskt skor som bete för paparazzierna. Ugg riktar sig till alla från "mikroinfluencers" – de med under 10 000 hängivna Instagram-följare – till kändisar, inklusive rapparen Lil Yachty, vars antal följare är i miljoner. I utbyte mot att passivt förespråka Uggs får dessa influencers produkter, eller, om deras publik är robust, pengar.

www.neufkanga.com
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Liedermacher - Songwriter - Liedermaching Foren-Übersicht -> Götz Widmann (ex Joint Venture) Alle Zeiten sind GMT + 2 Stunden
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.




DAJ Glass (1.0.10) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Deutsche Übersetzung von phpBB2.de